JAK WYGRYWAĆ?

strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/klient.dhosting.pl/przesluga/przesluga.pl/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.
Twórz z pasją. Buduj swoją markę, produkt, usługę i reputację własnego nazwiska z możliwie największą pasją i radością tworzenia. Dostarczaj światu codzienną porcję wiadomości na ten temat.  
Ponieważ czytają. I rozmawiają o tym. Jeśli masz do przekazania informację o swojej działalności – przekaż ją. Jeśli masz własną gazetę, stację radiową lub telewizyjną – zrób to tym bardziej. Co, jeśli nie masz?  
Współczesne Public Relations to działania znacząco głębsze niż "komunikacja z rynkiem" za pośrednictwem mediów i dziennikarzy. Współczesny marketing to nie tylko reklama.  
Jak brzmi pierwsza potrzeba twojego klienta? Daj mi informację! On nie tylko chce znaleźć drogę do ciebie – chce przede wszystkim rozwiązać swoje problemy, zaspokoić ciekawość, zdobyć wiadomości.   
Z czym się kojarzy Volvo? Z bezpieczeństwem. Mercedes? Z luksusem. Czym skutecznie odróżnił się Ruch Palikota w wyborach z 2011 roku od innych partii? Antyklerykalizmem. Czy to dobry kierunek?    
Jak zauważył Chris Anderson w swojej teorii „długiego ogona”, konsumenci odchodzą od rynków głównego nurtu w stronę mniejszych, niszowych ofert. Szukają wąskich grup konsumenckich. Czy wiedzą co robią?    
Czy twoja marka ma osobowość? Jak można ją poznać? Co mówi o sobie? Jak jest postrzegana? Co mówią o niej konsumenci? Jak oceniają jej charakter?    
Przetrwanie firmy zależy od oryginalnych treści, które przekazujesz swoim klientom. Dlaczego mam kupić samochód X, skoro mogę Y?     
Mów słowami nabywcy. Nie ma nic gorszego w komunikacji z klientami niż brak zrozumienia dla słów, których używasz.    
Jeśli chcesz być liderem w swojej dziedzinie, jeśli poważnie myślisz o przywództwie w branży, w polityce, w środowisku, musisz rozpowszechniać informacje o swojej działalności.    
W co mają uwierzyć twoi nabywcy? W szczerość. W emocje. W pomysły, które im opowiesz. W słowa, których użyjesz.    
Znasz ten krótki klip? Znasz. Opowieść o ślepcu, któremu życzliwa dusza zmieniła słowa komunikatu, w krótkiej chwili odmieniając jego cały świat. Wystarczyło powiedzieć to samo – inaczej. Jedna zmieniona wiadomość i wszystko ulega przemianie.