CZY JESTEŚ UŻYTECZNY?

Przetrwanie firmy zależy od oryginalnych treści, które przekazujesz swoim klientom. Dlaczego mam kupić samochód X, skoro mogę Y? 

 

Pokaż mi różnicę pomiędzy twoim produktem i ofertą konkurenta. Udostępnij wiedzę, jakiej oczekuję, by zdecydować się właśnie na twoją propozycję. Daj mi maksimum informacji o produkcie lub usłudze, którą zamierzam od ciebie kupić. Pokaż mi silne i słabe strony mojego wyboru.

Klienci oczekują nie tylko ofert; tych mają pod dostatkiem. Chcą interakcji, informacji, edukacji.

Chcą mieć prawo samodzielnego wyboru. Chcą o swoich wyborach rozmawiać, przekonywać się do nich. Jeśli wybierają twoją firmę i jej produkty, mimowolnie stają się jej rzecznikami.

Możesz mieć tysiące rzeczników prasowych! A masz tylko jednego, prawda?

Nie wciskaj kitu. Nie przechwalaj się własnymi propozycjami, bo wszyscy tak robią. Opowiedz w jaki sposób rozwiążesz problem, z którym się do ciebie zgłaszają. Poradź. Pomóż. Porozmawiaj.

Jeśli twoi klienci oczekują, byś produkował żółte samochody w czerwone kropki, rób to. Nawet jeśli nienawidzisz samochodów w czerwone kropki. Bądź użyteczny. Tego od ciebie oczekują.