DLACZEGO TREŚĆ INFORMACJI O TOBIE I TWOJEJ MARCE JEST WAŻNA?

Ponieważ czytają. I rozmawiają o tym. Jeśli masz do przekazania informację o swojej działalności – przekaż ją. Jeśli masz własną gazetę, stację radiową lub telewizyjną – zrób to tym bardziej. Co, jeśli nie masz?

 

Aby ktoś zauważył twoją firmę, produkt lub ideę, dla której szukasz sojuszników, znajdź najpierw sposób na jej opisanie. Później dopasujesz narzędzia przekazu, w pierwszej kolejności zbuduj treść komunikatu.

Pokaż TO w słowach, w obrazach i emocjach! Pokaż z pasją, odpowiedz im i sobie:

Czym jest dla ciebie to, co robisz? Na czym i dlaczego ci zależy? Co chcesz osiągnąć? Czy twoją markę da się polubić? Z jakich powodów? W jakim stanie znajduje się obecnie twój produkt lub usługa? Co zamierzasz? Dla kogo to robisz?

Kiedy potencjalni klienci odnajdą cię w sieci, dowiedzą się wszystko o tobie i twojej firmie. Będą nie tylko szukali oferty, zajmą się przeglądaniem wszystkiego co im podajesz. Dlatego tak ważna jest treść, zawartość, jakość przekazu i emocje, które wywołuje.

Ludzie nie szukają reklam. Celem poszukiwania jest treść. Dostarczając informacji na czas, w porze ich oczekiwań, w odpowiednim miejscu i formie – możesz rozpocząć długotrwałą więź z klientami. 

Dobre relacje zawsze skutkują sukcesami.