MARKI POLITYCZNE

strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/klient.dhosting.pl/przesluga/przesluga.pl/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.
Palikot jaki jest, każdy widzi. Czy jego kariera jest dziełem przypadku? Jak została zaplanowana? Co to był paplament? Czy można osiągnąć sukces w polityce dzięki codziennym przekazom? Jak wypromować polityka? Jak wypromować blog? Jakie narzędzia najlepiej służą personal branding polityka? Jaka była rola agencji w kreowaniu wizerunku Palikota?   
Jak odkryć na nowo znanego polityka? Dlaczego ważna jest osobowość marki?  Czego potrzebował Marek Borowski, by osiągnąć sukcesy wyborcze?  
Rola incydentów w kampanii wyborczej. Jak przegrać na własne życzenie?  Czym była Karta Standardów? Czy kampania outdoorowa jest skuteczna? Co powinni mówić politycy, a czego się wstydzą? Wyborcza walka  Lewicy i Demokratów w marketingowej pigułce.   
Kulisy pierwszej profesjonalnej kampanii wyborczej w Polsce. Rola precyzyjnego targetowania w kampanii. Największy wyborczy wiec polityczny. Czy warto mówić krótko? Skąd wziął się sukces Stokłosy?  
Czy łatwo jest prowadzić kampanie w wyborach samorządowych? Jakie znaczenie ma lokalny koloryt, nawyki i atmosfera?  Co robić, by wygrać wybory na prezydenta, burmistrza, wójta, radnego? Kilka impresji po kilkunastu kampaniach.  
Jak zbudować kampanię polityczną profesora? Czy kampania wyborcza ministra to pestka?  Jak pomóc wygrać w wyborach menedżerowi, przedsiębiorcy? Syndrom hermetycznego języka w komunikacji. Pisać czy nie pisać? Co sprzyja sukcesowi? Jaki styl kampanii wybrać? Uwagi do poczytania i przemyślenia, i do dyskusji.