STRATEGIE

strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/klient.dhosting.pl/przesluga/przesluga.pl/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.
W 23 miesiące: od 130 mln złotych straty do 30 mln czystego zysku… Jak odbudować firmę przy pomocy instrumentów PR? Jak może działać w praktyce Content Marketing? Jak zdobyć zaufanie związków zawodowych? Czy opłaca się pisać listy?  Co się sprawdza, a co zawodzi w PR? Jak ważna jest atmosfera w firmie? Poznaj przypadek sukcesu PKP INTERCITY.  
Marka od zera do bohatera. Czy warto postawić na niską cenę? Czy opłaca się dużo mówić o powstaniu marki? Jak osiągnąć sukces dzięki komunikacji? Ile wart jest dobry humor w reklamie? Poznaj źródła ekspresowego wzrostu marki TLK.  
   Budowa marki terytorialnej to poważne zadanie. Wygrywają śmiałe, nowatorskie koncepcje. Idea lubelskiego EKOPOLIS to zadanie na długie lata. Czy warto pójść w stronę futurystycznych projektów? Jak robią to inni? Jak może wyglądać Content Marketing w przypadku marki terytorialnej? Czy EKOPOLIS powstanie? Sprawdź to.  
Są strategie, które nigdy nie oglądają światła dziennego. Może warto je odkurzyć? Czy znasz pomysł na prawdziwie lokalne warszawskie piwo? Czy wiesz, jak może wyglądać totalna, codzienna komunikacja marki? Jak zrobić z marki prawdziwego przyjaciela? Poczytaj o strategii, która choć pozostała na papierze, ciągle ma wielki potencjał. Poznaj Królewskie.  
 Jak radzić sobie w sytuacji kryzysowej? Czy warto uprzedzić medialny atak? Ile może dać uruchomienie w porę mocnego bloga? Marka na czas sytuacji kryzysowej. Marka w proteście przeciwko nierzetelności mediów. Poznaj krótką historię Antypress.  
 Jak poprowadzić akcję społeczną? Czy videoblogi i podcasty mają sens? Czy warto angażować społeczność internetową do walki o ważne cele? Zobacz jak rodziło się społeczne poparcie dla szybkiej kolei w Polsce. I pomyśl, ile tracisz, że jej nie ma. Poczytaj o kulisach portalu szybkakolejTAK.pl.  
Jak zmienić koszmarny wizerunek polskich dworców kolejowych? Jak dorównać europejskim standardom? Czy to możliwe? Jeśli nie znasz strategii Wielkiej Zmiany na polskich dworcach, masz szansę zapoznania się z jej założeniami. Jak zmienić reputację kolei? Czy proponowany kierunek zmian ma sens? Możesz to ocenić na własne oczy. Bądź jednym z nielicznych: poznaj szczegóły strategii marki Dworzec Polski.   
  Stoczyłem dwie ciężkie bitwy w obronie dwóch marek.