Content 2.0

warning: Creating default object from empty value in /home/klient.dhosting.pl/przesluga/przesluga.pl/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

NOWE MEDIA PRAWIE JAK STARE

asas

Każdego dnia ludzki mózg otrzymuje średnio 34 gigabajty danych. Coraz rzadziej potrafimy to przyswoić, coraz większego znaczenia nabiera selekcja materiału. Jak dotrzeć do odbiorcy skutecznie? Treścią.

 

SKLEP Z CYTATAMI. NAŚLADUJ TO!

asas

Bardzo dobry pomysł biznesowy musi mieć co najmniej doskonały serwis internetowy, co niestety nie zawsze idzie w parze. Widziałem już tak skopane profile na Facebooku i tak liche serwisy, że każdy oryginalny pomysł witam teraz z wielką serdecznością i nadzieją. Może tym razem to będzie TO? Czytaj więcej...

BIAŁY DYM MARKETINGU

asas

Pół świata wpatrzone w ponadmetrowej wysokości rurę – watykański komin – to projekt marketingowy, którego może pozazdrościć każda marka, chyba tylko z wyjątkiem Red Bulla i stratosferycznego skoku Baumgartnera. Czytaj więcej...

NIE ZATRZYMASZ TEJ RZEKI

asas

W jednej z korporacji zablokowano dostęp do większości stron w Sieci. Nie wejdziesz nawet na firmowy profil na FB, na branżowy portal, nie sprawdzisz newsów – choćbyś był pracownikiem biura PR, możesz oglądać wyłącznie te strony, które zgłosiłeś wcześniej i otrzymałeś zgodę na ich odwiedzanie. To się dzieje, naprawdę się dzieje. Czytaj więcej...

JAK ŻYĆ Z BLOGA? NIE DA SIĘ?

asas

PROBLOGGER

Z takim pytaniem mierzy się wielu blogerów, którzy zaczynają pisać, myśląc po cichu, że dobrze byłoby przynajmniej, by inwestycja w hosting się zwróciła. Jak zatem czerpać zyski z bloga? Wielu się to udaje, większości – niestety – nie.

 Czytaj więcej...

ZASADA 1-7-30-1

asas

Powtarzające się pytanie podczas szkoleń i warsztatów: jak często publikować treści na blogu? Czy trzeba pisać codziennie? Jak go urozmaicać? Czytaj więcej...

CZY TREŚĆ NAPRAWDĘ JEST KLUCZOWA?

asas

Treść jest kluczowa

Na to pytanie próbuje udzielić odpowiedzi dwoje amerykańskich autorów – Ann Handley i C.C Chapman. Niczego nowego nie odkrywają, a jednak ich publikacja jest dla blogerów jedną z książek typu „musisz mieć”.