Treść

warning: Creating default object from empty value in /home/klient.dhosting.pl/przesluga/przesluga.pl/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

WEJŚCIE PALIKOTA

Palikot jaki jest, każdy widzi. Czy jego kariera jest dziełem przypadku? Jak została zaplanowana? Co to był paplament? Czy można osiągnąć sukces w polityce dzięki codziennym przekazom? Jak wypromować polityka? Jak wypromować blog? Jakie narzędzia najlepiej służą personal branding polityka? Jaka była rola agencji w kreowaniu wizerunku Palikota? Czytaj więcej...

DLACZEGO TREŚĆ INFORMACJI O TOBIE I TWOJEJ MARCE JEST WAŻNA?

Ponieważ czytają. I rozmawiają o tym. Jeśli masz do przekazania informację o swojej działalności – przekaż ją. Jeśli masz własną gazetę, stację radiową lub telewizyjną – zrób to tym bardziej. Co, jeśli nie masz? Czytaj więcej...

IGNORUJ STARE ZASADY

Współczesne Public Relations to działania znacząco głębsze niż "komunikacja z rynkiem" za pośrednictwem mediów i dziennikarzy. Współczesny marketing to nie tylko reklama. Czytaj więcej...

ZNAJDŹ I WEJDŹ W NISZĘ

Jak zauważył Chris Anderson w swojej teorii „długiego ogona”, konsumenci odchodzą od rynków głównego nurtu w stronę mniejszych, niszowych ofert. Szukają wąskich grup konsumenckich. Czy wiedzą co robią? Czytaj więcej...

CZY JESTEŚ UŻYTECZNY?

Przetrwanie firmy zależy od oryginalnych treści, które przekazujesz swoim klientom. Dlaczego mam kupić samochód X, skoro mogę Y?  Czytaj więcej...

BĄDŹ ZROZUMIAŁY

Mów słowami nabywcy. Nie ma nic gorszego w komunikacji z klientami niż brak zrozumienia dla słów, których używasz. Czytaj więcej...

TREŚĆ BUDUJE REPUTACJĘ

Jeśli chcesz być liderem w swojej dziedzinie, jeśli poważnie myślisz o przywództwie w branży, w polityce, w środowisku, musisz rozpowszechniać informacje o swojej działalności. Czytaj więcej...