Wizerunek

warning: Creating default object from empty value in /home/klient.dhosting.pl/przesluga/przesluga.pl/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

WEJŚCIE PALIKOTA

Palikot jaki jest, każdy widzi. Czy jego kariera jest dziełem przypadku? Jak została zaplanowana? Co to był paplament? Czy można osiągnąć sukces w polityce dzięki codziennym przekazom? Jak wypromować polityka? Jak wypromować blog? Jakie narzędzia najlepiej służą personal branding polityka? Jaka była rola agencji w kreowaniu wizerunku Palikota? Czytaj więcej...

ANTYPRESS. BLOG NA CZAS KRYZYSU

Jak radzić sobie w sytuacji kryzysowej? Czy warto uprzedzić medialny atak? Ile może dać uruchomienie w porę mocnego bloga? Marka na czas sytuacji kryzysowej. Marka w proteście przeciwko nierzetelności mediów. Poznaj krótką historię Antypress. Czytaj więcej...

JAK MEDIA RODZĄ POTWORA?

asas

Szok. Prawdziwy szok: podsumowanie medialnej obecności tzw. Madzimatki w polskich mediach. Raport przygotowany przez Press-Service Monitoring Mediów po prostu obezwładnia. Czytaj więcej...

PRZYPADEK JAKUBA ŚPIEWAKA

asas

Skomentowałem jego wpis o wycofaniu się z działalności publicznej krótkim słowem: szacunek, odnosząc się nie tyle do meritum sprawy, ile do formy publicznej ekspiacji. Jakub Śpiewak, cokolwiek złego zrobił w Fundacji Kidprotect.pl, w sytuacji kryzysowej zachował się prawie profesjonalnie. Prawie, jak zawsze, robi jednak pewną różnicę. Czytaj więcej...

KIEDY MARKA SCHODZI NA DZIADY

asas

W jaki sposób marki psują opinię o sobie? Nie spełniając obietnicy. Jeśli uruchamiasz sprzedaż on-line, nie ma mowy, żeby którykolwiek z klientów odszedł bez zadowolenia. Jeśli oferujesz ubezpieczenia komunikacyjne, ważny jest każdy kierowca. Inaczej leżysz. Link4 i Liberty Direct nie rozumieją tej zasady.  Czytaj więcej...

NIE ZATRZYMASZ TEJ RZEKI

asas

W jednej z korporacji zablokowano dostęp do większości stron w Sieci. Nie wejdziesz nawet na firmowy profil na FB, na branżowy portal, nie sprawdzisz newsów – choćbyś był pracownikiem biura PR, możesz oglądać wyłącznie te strony, które zgłosiłeś wcześniej i otrzymałeś zgodę na ich odwiedzanie. To się dzieje, naprawdę się dzieje. Czytaj więcej...

KITOWANIE KREATYWNE

asas

Dzisiaj z serii „Jak nie pokazywać własnego dorobku?” zaprezentuję przykład prosto z branży, która trudni się wsparciem kreatywnym dla marek w dziedzinie „Jak pokazywać własny dorobek?” Czytaj więcej...