Reputacja

warning: Creating default object from empty value in /home/klient.dhosting.pl/przesluga/przesluga.pl/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

WEJŚCIE PALIKOTA

Palikot jaki jest, każdy widzi. Czy jego kariera jest dziełem przypadku? Jak została zaplanowana? Co to był paplament? Czy można osiągnąć sukces w polityce dzięki codziennym przekazom? Jak wypromować polityka? Jak wypromować blog? Jakie narzędzia najlepiej służą personal branding polityka? Jaka była rola agencji w kreowaniu wizerunku Palikota? Czytaj więcej...

ANTYPRESS. BLOG NA CZAS KRYZYSU

Jak radzić sobie w sytuacji kryzysowej? Czy warto uprzedzić medialny atak? Ile może dać uruchomienie w porę mocnego bloga? Marka na czas sytuacji kryzysowej. Marka w proteście przeciwko nierzetelności mediów. Poznaj krótką historię Antypress. Czytaj więcej...

WYBIERAJ: RZECZPOSPOLITA BUZKA CZY TUSKA

asas

Porażka komunikacyjna OFE. Tak beznadziejnego systemu działań w sytuacji kryzysowej, jaką miały i mają Otwarte Fundusze Emerytalne – przy ich bogactwie finansowym – nie zna chyba historia branży PR. Czytaj więcej...

ORANGE: KANAŁ W KANALE SPRZEDAŻY

asas

Można stworzyć jeszcze tysiąc reklam z Sercem i Rozumem, można zbudować kolejne marki, chwalić się tysiącami wiernych  klientów, można mieć najlepszego rzecznika i serwis www, ale to wszystko jest na nic, kiedy deklaracje, reklamy i content nie nadążają za rzeczywistością. Czytaj więcej...

NC PLUS WSZYSTKIE GRZECHY

asas

Koszmarny przypadek platformy cyfrowej NC+ trafi do podręczników kryzysowego PR w rozdziale pt. „Jak zepsuć wszystko?”, choć jak śledzę losy tej wielkiej wpadki, to wydaje mi się, że należałoby ją raczej ulokować pod hasłem „Porażka zapisana w strategii”. Dlaczego? Czytaj więcej...

PRZYPADEK JAKUBA ŚPIEWAKA

asas

Skomentowałem jego wpis o wycofaniu się z działalności publicznej krótkim słowem: szacunek, odnosząc się nie tyle do meritum sprawy, ile do formy publicznej ekspiacji. Jakub Śpiewak, cokolwiek złego zrobił w Fundacji Kidprotect.pl, w sytuacji kryzysowej zachował się prawie profesjonalnie. Prawie, jak zawsze, robi jednak pewną różnicę. Czytaj więcej...

COPYWRITERZY I KOPIŚCI

asas
Tagi:

W zderzeniu klienta z agencją (kreatywną, PR, reklamową, interaktywną, każdą) podobno to klient ma zawsze rację, bo ma pieniądze. Ale to zwykle on – w oczach agencji – wychodzi na idiotę. Mnożą się więc memy, blogi i komentarze na Fejsie o głupich klientach, durnowatych zamówieniach, kretyńskich briefach i zarobionych po pachy, światłych agencjach.  Czytaj więcej...