Personal branding

warning: Creating default object from empty value in /home/klient.dhosting.pl/przesluga/przesluga.pl/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

MONIKI GÓRSKIEJ FABRYKA OPOWIEŚCI

asas

Bardzo interesujący, a na swój sposób nowatorski projekt w dziedzinie storytelling prowadzi dr Monika Górska z Poznania. Nosi nazwę Fabryka Opowieści, a to, czym mnie mile zaskoczył, nosi bezpretensjonalną, banalną nazwę… „wizytówka”. Czytaj więcej...

Wojewódzki kasuje milion. Fanów.

asas

Kuba Wojewódzki zlikwidował swój fan page na Facebooku, nie godząc się  na zalew goszczących na nim hejterów. Facet lekką ręką likwiduje konto, na którym ma milion fanów – coś w tym musi być. Co bardziej: pogarda dla nienawidzących go czytelników czy policzek wymierzony w prawdziwych i rozumnych sympatyków? Czy może jednak coś więcej? Przemyślany ruch marketingowy. Czytaj więcej...

ZA WCZEŚNIE MYŚLEĆ O WYBORACH?

asas

Czy można zbudować pełny, rozpoznawalny wizerunek przyszłemu kandydatowi na prezydenta w średniej wielkości mieście, dziś całkowicie nierozpoznawalnemu? Otrzymałem takie pytanie w mailu, wraz
z propozycją: zająłby się pan takim wyzwaniem?
 Czytaj więcej...

CZTERY KROKI TO ZA MAŁO. ALE JUŻ SPORO!

asas

Personal branding 2.0Jak zbudować markę osobistą? Czy umiesz zbudować własną pozycję na rynku, utrzymać ją, osiągnąć sukces? Czytaj więcej...

PIECHOCIŃSKI OGRAŁ PAWLAKA

asas

Burza kadrowa na szczytach PSL może przeobrazić spory fragment polskiej sceny politycznej. To szok dla Waldemara Pawlaka, który latami lekceważył swojego konkurenta. Dlaczego wygrał Janusz Piechociński? Czytaj więcej...

KONTAKTUJ SIĘ BEZPOŚREDNIO

Czy twoja marka ma osobowość? Jak można ją poznać? Co mówi o sobie? Jak jest postrzegana?

Jeśli komunikujesz się poprzez media lub z billboardów, mówisz do wszystkich, czyli – do nikogo. Dlaczego nie szukasz okazji, by porozmawiać bezpośrednio z klientem? Czytaj więcej...

BISKUP W SYTUACJI KRYZYSOWEJ

asas

Nowością w specjalizacji na polskim rynku usług public relations może się okazać PR duszpasterski. Jak pomóc pijanemu biskupowi? Jak doradzać księdzu zamieszanemu w aferę pedofilską? Jak budować wizerunek parafii? Jak lobbować w parlamencie za utrzymaniem funduszu kościelnego? Czytaj więcej...