Polityka

warning: Creating default object from empty value in /home/klient.dhosting.pl/przesluga/przesluga.pl/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

NA CO POLSKĘ STAĆ?

asas

Ten sam rząd, dwóch ministrów: transportu i dyplomacji. Pierwszy zapowiada rezygnację z budowy kolei dużych prędkości, bo nas nie stać. Drugi zapowiada modernizację sił zbrojnych, bo nas stać. Pierwszy mówi, że nie mamy 20 miliardów złotych. Drugi spokojnie powiada, że możemy wydać 140. Pytam z obywatelską troską: na co nas właściwie stać? Czytaj więcej...

BYŁO TRZECH TENORÓW, JEST TRZECH SOPRANISTÓW

asas

No dobra, chłopaki, co tam macie? – pomyślałem i wklepałem w Google hasło „Europa+”. Wyświetliła się strona fundacji o tej nazwie oraz miliony informacji o Europie, plusie i dziennikarskie doniesienia w sprawie nowej inicjatywy Siwca/Palikota/Kwaśniewskiego. Jest wszystko i tylko od autorów żaden trwały przekaz nie płynie… Czytaj więcej...

WATER DISCUS POZA DYSKUSJĄ

asas

Mamy markę, która mogłaby sławić Polskę w całym świecie. Ale zamiast sławić własne marki, nasi politycy zajmują się penetracją wraków. Zamiast patrzeć w przyszłość, tkwią wyłącznie w historii, kombinując jakby tu wykorzystać ją do teraźniejszych, małych, politycznych interesów. Czytaj więcej...

AGENT TO MA KLAWE ŻYCIE

asas
Tagi:
 

Czy państwowa kolej potrafi sprzedawać własne bilety? Wygląda na to, że nie. Do sprzedaży musi mieć agentów: zewnętrzne, prywatne firmy, dla których to naprawdę dobry biznes. Stawka jest duża, gra idzie o naprawdę wielkie pieniądze, prowizje mogą sięgać kilku milionów złotych rocznie.  Czytaj więcej...

KATASTROFA NA TORACH. INFORMACYJNY CHAOS.

asas

Nie da się ukryć: mamy kryzys na kolei. Kryzys informacji i zaufania do przewoźników. Debiutujące na rynku Koleje Śląskie w niedzielę wystartowały z przytupem, by już we wtorek zakomunikować, że nie dają rady. Panaceum mają być zmiany kadrowe. Kiedy? Gdy skończy się kryzys. Czytaj więcej...

TORY NA TIRY!

asas

Brałem dziś udział w ciekawym spotkaniu: przedstawiciele prywatnych przewoźników kolejowych mówili tym samym głosem co siedzący obok nich związkowcy. Co ich połączyło? List otwarty z protestem przeciwko likwidacji linii kolejowych. Posadzony między związkowcami wziąłem na siebie rolę samozwańczego rzecznika prasowego podróżnych. Czytaj więcej...

PREMIER W WERSJI BETA

asas

Mamy starą-nową stronę w Internecie: premier.gov.pl. Odnowiona, uszlachetniona, wzbogacona. Jaka? Nijaka. Nie jest serwis o standardzie Content 2.0, nie jest to portal budzący zachwyt grafiką, nie tworzy pozytywnych wibracji i nie sprzyja interaktywności. Wersja testowa. Jak zatem wypada premier.gov.pl
w wersji beta?
 Czytaj więcej...