Social Media

warning: Creating default object from empty value in /home/klient.dhosting.pl/przesluga/przesluga.pl/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

REWOLUCJA BEZ REWOLUCJI.

asas
Tagi:

Okładka

Ta książka zaczyna się tak: „Żyjemy w czasach globalnej rewolucji”. Czyli zaczyna się banalnie. Nie buduje napięcia, nie ma niej fajerwerków, zdań-pereł, które pozostają w pamięci. Czasem jest nazbyt techniczna, branżowa, poradnikowa. A jednak wciąga. Dobrze się czyta. I dobrze się przy niej myśli. Czytaj więcej...

NIE ZATRZYMASZ TEJ RZEKI

asas

W jednej z korporacji zablokowano dostęp do większości stron w Sieci. Nie wejdziesz nawet na firmowy profil na FB, na branżowy portal, nie sprawdzisz newsów – choćbyś był pracownikiem biura PR, możesz oglądać wyłącznie te strony, które zgłosiłeś wcześniej i otrzymałeś zgodę na ich odwiedzanie. To się dzieje, naprawdę się dzieje. Czytaj więcej...

KOLEGA NAUKOWIEC INTERNETY ROBI I NIE NADĄŻA

asas

Komunikacja okładka

Pisanie książek o social mediach stało się równie modne, jak naklejanie minxów na paznokcie, choć mam wrażenie, że układanie folii na paznokciu wyszłoby wielu autorom znacznie lepiej niż opisywanie Sieci. Gdybym miał wybrać najgorszą z wydanych w ubiegłym roku publikacji poświęconych komunikacji w internecie, wybrałbym tę.  Czytaj więcej...

PRZESTROGA PROSTO Z JAŁOWEGO POLA

asas

Świętom nikt się nie dziwi, one zawsze są przewidywalne. Mają być nudne i są nudne. W milionie kanałów telewizyjnych z założenia ma być wielkie nic do oglądania i tak też jest. A reszta? Czytaj więcej...

NOBLESSE OBLIGE. GARNITURY NIE GRAJĄ.

asas

Zawartość internetowego serwisu Vistuli przyciąga, energetyzuje i rozczarowuje jednocześnie. Marka buduje strategię komunikacji w oparciu o najcięższe działa: nazwiska, twarze i pieniądze. Ale niepotrzebnie zatrzymuje się w pół drogi. Czytaj więcej...

SONY. W ZAWIESZENIU PO PIERWSZYM KROKU.

asas

Są marki, które wiele uwagi poświęcają budowaniu społeczności zaangażowanych użytkowników. Zaliczam do nich Sony. Internetowy Świat Fotografii w serwisie tej marki ma być dowodem, że firma  bardzo chce prowadzić relacje z odbiorcami. Stara się, ale… czegoś mi w jej komunikacji brakuje. Pasji? Osobowości? Pomysłów? Czytaj więcej...

SOCIAL MEDIA. PLUS COKOLWIEK UJEMNY.

asas

Czy można zepsuć dobry temat na książkę? Tak, jeśli dbając o treści przesadzi się z dbałością o interes firmy, której one dotyczą.   Czytaj więcej...