Komunikacja

warning: Creating default object from empty value in /home/klient.dhosting.pl/przesluga/przesluga.pl/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

NOWE MEDIA PRAWIE JAK STARE

asas

Każdego dnia ludzki mózg otrzymuje średnio 34 gigabajty danych. Coraz rzadziej potrafimy to przyswoić, coraz większego znaczenia nabiera selekcja materiału. Jak dotrzeć do odbiorcy skutecznie? Treścią.

 

NC PLUS WSZYSTKIE GRZECHY

asas

Koszmarny przypadek platformy cyfrowej NC+ trafi do podręczników kryzysowego PR w rozdziale pt. „Jak zepsuć wszystko?”, choć jak śledzę losy tej wielkiej wpadki, to wydaje mi się, że należałoby ją raczej ulokować pod hasłem „Porażka zapisana w strategii”. Dlaczego? Czytaj więcej...

JAK MEDIA RODZĄ POTWORA?

asas

Szok. Prawdziwy szok: podsumowanie medialnej obecności tzw. Madzimatki w polskich mediach. Raport przygotowany przez Press-Service Monitoring Mediów po prostu obezwładnia. Czytaj więcej...

SKLEP Z CYTATAMI. NAŚLADUJ TO!

asas

Bardzo dobry pomysł biznesowy musi mieć co najmniej doskonały serwis internetowy, co niestety nie zawsze idzie w parze. Widziałem już tak skopane profile na Facebooku i tak liche serwisy, że każdy oryginalny pomysł witam teraz z wielką serdecznością i nadzieją. Może tym razem to będzie TO? Czytaj więcej...

BIAŁY DYM MARKETINGU

asas

Pół świata wpatrzone w ponadmetrowej wysokości rurę – watykański komin – to projekt marketingowy, którego może pozazdrościć każda marka, chyba tylko z wyjątkiem Red Bulla i stratosferycznego skoku Baumgartnera. Czytaj więcej...

MARKETING MIEJSC: WIEJSKI I KOŚCIELNY

asas

Podlaski Przełom Bugu to jeden z najpiękniejszych obszarów Polski. Zwiedziwszy wczoraj jego południową część, od Siemiatycz po Janów Podlaski, Pratulin i Łęgi, dojeżdżając terenowymi drogami aż do Terespola, stwierdziłem, że znam już tajemnicę światowego sukcesu marketingu miejsc w polskim wydaniu. Czytaj więcej...

ILE TU TEGO I PO CO AŻ TYLE?

asas

Tak jak z promocją Polski nikt nie jest mądry, tak samo z promocją tradycyjnych polskich produktów regionalnych i lokalnych trudno dojść do ładu. W pierwszym przypadku liczba podmiotów i serwisów zajmujących się promowaniem Polski nie przechodzi z ilości w jakość. W drugim zaś – przechodzi w lekką farsę. Czytaj więcej...