Marka

warning: Creating default object from empty value in /home/klient.dhosting.pl/przesluga/przesluga.pl/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

KITOWANIE KREATYWNE

asas

Dzisiaj z serii „Jak nie pokazywać własnego dorobku?” zaprezentuję przykład prosto z branży, która trudni się wsparciem kreatywnym dla marek w dziedzinie „Jak pokazywać własny dorobek?” Czytaj więcej...

CZY DINOZAURY WYGINĘŁY?

asas

Dziś w ramach akcji „Wędrujemy w Sieci” zapraszam Państwa do odwiedzin serwisu sprzed pełnej dekady. Jeśli używam tu czasem pojęcia Content 2.0, to cel naszej wędrówki jest idealnym odzwierciedleniem Content 1.0 albo wręcz 0,5, widzianego według dzisiejszych standardów. Ale może w tym szaleństwie jest metoda? Czytaj więcej...

CZTERY KROKI TO ZA MAŁO. ALE JUŻ SPORO!

asas

Personal branding 2.0Jak zbudować markę osobistą? Czy umiesz zbudować własną pozycję na rynku, utrzymać ją, osiągnąć sukces? Czytaj więcej...

SERWISY GIGANTÓW: ZWYCIĘSKIE PGNIG

asas

Jaki jest cel strategii marketingowej PGNiG w sieci? Elegancko istnieć? Być użytecznym? Rozwiązywać problemy klientów? Informować? Bawić? Sprzedawać? Wszystko po trochu. Czytaj więcej...

SERWISY GIGANTÓW: BIGOS ORLENU

asas

Jaki mają serwis na stacjach benzynowych, wiadomo. A jaki jest Orlen w Internecie? Niezły. Ale odczłowieczony. Dla robotów i inwestorów, a nie dla klientów. Czytaj więcej...

SERWISY GIGANTÓW: SKANSEN KGHM

asas

Porównałem treści – jakość, przystępność, polszczyznę, zakresy tematyczne, multimedia – serwisów internetowych trzech polskich gigantów: KGHM, ORLEN i PGNIG. Chcesz wiedzieć, który jest najlepszy? Ten wpis poświęcam KGHM, niebawem pozostałe oceny. Czytaj więcej...

DLACZEGO TREŚĆ INFORMACJI O TOBIE I TWOJEJ MARCE JEST WAŻNA?

Ponieważ czytają. I rozmawiają o tym. Jeśli masz do przekazania informację o swojej działalności – przekaż ją. Jeśli masz własną gazetę, stację radiową lub telewizyjną – zrób to tym bardziej. Co, jeśli nie masz? Czytaj więcej...